duminică, 20 martie 2016

Machiaj Rose Quartz

Avand in vedere ca astazi sarbatorim Ziua Internationala a FERICIRII, m-am gandit sa va inveselesc.
Am facut acest in culorile anului 2016.
Pentru realizarea lui am utilizat 3 nuante de roz evidentiate cu o linie de creion albastru.

TEN :
Crema hidratanta
Fond de ten Seventeen Time plus nr.7
Pudra Bourjois
Blush Mac

OCHI:
Dintr-o paleta Sephora am utilizat 3 nuante de roz.
Cea mai deschisa in coltul intern
O culoare medie in mijloc
Cea mai inchisa nuanta in coltul extern
Am aplicat aceste culori cu ajutorul pensulelor de la Roubloff si Wolford
Blending-ul este foarte important.
Pentru evidentierea acestor culori am aplicat o linie de creion albastru inchis pe pleoapa mobila si l-am fixat cu ajutorul unui fard in aceeasi nuanta ( cu o pensula unghiulara).
Pe gene am aplicat rimelul de la L' Oreal False Lash Wings.
Pe sprancene am aplicat rimelul de la Mac Brow Set ( A60)

BUZE:
Am aplicat un creion contur in nuanta Peach si un ruj de la Lancome din gama Rouge IN LOVE.

Un comentariu:

  1. Foarte interesant machiajul, dar nu ai explicat nimic din ce ai facut, in poza nu se vede prea bine.
    Daca ai putea pe viitor sa faci poze intermediare si sa explici mai mult,ar fi de ajutor.
    O zi placuta! :)

    RăspundețiȘtergere