miercuri, 6 ianuarie 2016

Machiajul buzelor



                                MACHIAJUL BUZELOR



             Pentru primul post pe 2016 am hotarat sa va arat tehnici de automachiaj pentru buze cu volum.
             In general fetele nu folosesc fondul de ten si pe buze , insa eu am ales sa ma dau cu fond de ten pentru a uniformiza culoarea buzelor cu cea a tenului.
             Am utilizat acest truc pentru a putea sa imi creez singura conturul dorit si pentru a elimina mai usor micile imperfectiuni.
             Prima imagine prezinta buzele doar cu fond de ten .
             In cea de-a doua am adaugat in contur cu ajutorul unui creion de culoare rosu burgundi.
             In a treia imagine am aplicat peste creion, cu ajutorul unei pensule unghiulare, un ruj in culoare apropiata.( Flormare-Supermatte Lipstick)
             Pentru a creea un volum mai mare buzelor am adaugat pe mijlocul buzelor un ruj nude.           ( Flormar-Pretty P333 Truffle)
             In ceea ce priveste rujul Supermatte il recomand in cazul in care doriti o longevitate(6-7 ore) si o rezistenta mare a culorii, insa dezavantajului acestuia este ca usuca buzele. Nota mea pentru acesta este 9. 
             Pentru a contracara aceast dezavantaj am adaugat rujul Pretty care face parte dintr-o gama hidratanta , buna pentru iarna, insa longevitatea acestuia scade la 3-4ore. Nota mea pentru acest produs este 8 datorata lipsei rezistentei colorii insa pentru gradul de hidratare pe timpul iernii este 10.


Un an nou mai frumos si sper sa ma urmariti in continuare!!!




REZULTATUL FINAL 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu