marți, 24 noiembrie 2015

Apa Micelara versus Lapte demachiant




Apa Micelara sau Lapte Demachiant?


                Cand vorbim de un ten frumos si radiant , demachierea trebuie sa ocupe primul loc. 

                In calitate de make-up artist pot spune ca demachierea este primordiala atunci cand discutam despre un ten ingrijit si deasemenea inaintea inceperii oricarui proces de infrumusetare. 

                Pentru a avea un ten fara probleme eu recomand ca demahierea sa se efectueze atat pentru indepartarea machiajului cat si pentru curatarea tenului de impuritati inainte de aplicarea unui nou machiaj. 
                In ceea ce priveste "batalia" dintre laptele demachiant si apa micelara , consider ca fiecare persoana in parte isi va alege varianta potrivita in functie de tipul de ten pe care il are si de preferintele personale. 

                Laptele demachiant este folosit de catre femei de foarte multa vreme si cred ca primul pe care l-am utilizat a fost Laptele demachiant Doina, insa odata cu trecerea timpului am incercat sa ma adaptez nevoilor tenului meu, odata cu schimbarile care au survenit datorita varstei si mediului inconjurator. In prezent utilizez laptele demachiat de la Gerovital Plant ( Lapte vitaminizant demachiant) pe care il consider unul dintre cele mai bune deoarece datorita Vitaminei A si a Complexului Herbatonic curata tenul in profunzime si ii confera o stralucire aparte. 
              



                   Apa Micelara am descoperit-o in momntul in care am inceput sa am mici probleme cu tenul si mi-a fost recomandata, de catre un medic dermatolog, cea de la Bioderma Sensibio H2O . Aceasta este hipoalergenica, fara parabeni , fiind recomandata pentru pielea sensibila avand o toleranta oculara si cutanata foarte buna.
             



                      Personal ma simt confortabil cu ambele variante insa va recomand sa alegeti solutia optima pentru tenul dumneavoastra.
Va astept sa imi impartasiti parerile voastre despre produsele pe care le-am prezentat si deasemenea despre produsele pe care a-ti ales sa l folositi pentru curatarea tenului.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu